درمان خط خنده و اخم صورت , بهترین روش های رفع و درمان اخم صورت
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

درمان خط خنده و اخم صورت , بهترین روش های رفع و درمان اخم صورت

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

درمان اخم صورت , درمان خط خنده و اخم صورت , قیمت رفع و درمان اخم صورت , جوانسازی صورت , درمان خط خنده صورت , مرکز و کلینیک تخصصی جوانسازی و رفع خط اخم صورت : خط خنده یا همان چروک های هلالی اطراف دهان و کنار لب ها و خط اخم چین و چروک بین ابروها و پیشانی ، مشکل بیشتر مردان و زنان است . خط خنده و خط اخم لزوما به دلیل پیری و افزایش سن به وجود نمی آید ، ولی روند پیری آن را عمیق تر می کند ، و با گذشت سن پوست خشک تر و نازک تر شده و قابلیت کششی خود را از دست می دهد ، بعد از ایجاد چین و چروک در صورت بازگشت به حالت اولیه ممکن نیست ، ولی روش های درمانی برای کم کردن چین و چروک ها وجود دارد .

درمان و رفع خط خنده صورت


در ایجاد چین و چروک ها ی پوست ، و خطوط خنده و لبخند ، عوامل زیادی دخیل هستند ، برخی از این عوامل عبارتند از : عوامل ژنتیکی ، اشعه ی ماورا بنفش ، نور خورشید ، و مصرف سیگار و دخانیات . علاوه بر این خط خنده و خط اخم در طی احساساتی که شما دارید ، و حالت هایی که به چهره خود در هنگام بروز احساسات می دهید ، بستگی دارد . اگر چه خنده بهترین درمان برای بیماری ها است ، ولی حرکت عضلات صورت در هنگام خندیدن باعث ایجاد چین و چروک های خاصی روی صورت می شود ، که اصطلاحا به آن خط خنده گفته می شود .

خطوط اخم چین و چروک هایی هستند ، که به طور عمودی در فاصله ی بین ابروها شکل می گیرند ، گاهی اوقات حتی وقتی فرد اخم نمی‌کند هم این خطوط وجود دارند و باعث می‌شوند که چهره یک فرد، اخمو و عبوس به نظر برسد. با افزایش سن پوست حجم و انعطاف پذیری خود را از دست داده و باعث عمیق تر شدن خط لبخند و خط اخم می شود . پیشگیری از ایجاد خط اخم و خط لبخند ، در طی روند پیری ، امکان پذیر نیست ، از طرفی بعد از ایجاد این خطوط پوست صورت قادر به ترميم خود و برطرف کردن آن‌ها نيست.

برای بسیاری از افراد خط خنده و خط اخم ناخوشایندترین مشکلی است ، که می تواند در چهره شان به وجود بیاید . اگر چه ظاهر ناخوشایند خط اخم و لبخند را می توان با با استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و سایر محصولات محافظت کننده پوست تا حدودی برطرف کرد . ولی بسیاری از افراد خواهان از بین بردن دائمی خطوط خنده و اخم هستند .  برای از بین بردن خط اخم و خط لبخند یکسری عمل های زیبایی و یکسری روش هایی وجود دارد ، که در ادامه این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت .

در کلینیک لیزر مو ، متخصصین ما از انواع روش های موجود برای درمان خط لبخند و خط اخم اشتفاده می کنند ، متخصصین ما بعد از مشاوره با شما و تقبل هزینه از سوی شما ، متخصص با ارزیابی نوع پوست شما ، عمق خط لبخند و اخم بهترین روشی را که برای شما مناسب است و منجر به نتیجه ی دلخواه می شود ، را برای شما انتخاب می کند .

علت ایجاد خنده خنده و خط اخم صورت چیست ؟

اگر چه خط خنده نشان دهنده یک زندگی سرشار از نشاط و شادی است ، که لب ها را بارها به لبخند وا داشته است . ولی با بالا رفتن سن این خطوط عمیق تر شده و چهره را پیرتر از سن واقعی نشان می دهد .

تغییرات در رنگ‌دانه‌های پوست، بافت پوست و ظاهر شدن خطوط و چین‌وچروک با گذشت سن آغاز می‌شود. همچنین رطوبت پوست و انعطاف‌پذیری آن کاهش می‌یابد و نیز تولید کلاژن و الاستین هم کاهش می یابد . فرآیند پیری و مواجه شدن با آثار ناشی از آن غیر قابل فرار است . ولی می توان با استفاده از یکسری روش ها از ایجاد خطوط خنده و لبخند ، پیشگیری کرد . و یا حتی این خطوط را از بین برد .

خطوط اخم چین و چروک هایی هستند ، که به طور عمودی در فاصله ی بین ابروها و پیشانی شکل می گیرند . و حرکت متناوب عضلات پوست که توسط آن‌ها احساسات ما ابراز می‌شوند ، علت بروز این خطوط اخم هستند . امروزه برای درمان و رفع خط اخم یکسری روش هایی وجود دارد ، که مشابه روش درمانی رفع خط خنده است ، که در ادامه این مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم .

راه و روش درمان خنده خنده و خط اخم صورت

برای جوان سازی پوست ، صاف کردن و نرم کردن پوست و از بین بردن خط اخم و خط خنده روش های نوینی وجود دارد . این روش ها اثر خوبی دارند ، و روش های کم تهاجمی بوده و نیاز به بستری شدن وجود ندارد . در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم .

درمان خط لبخند صورت

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از موثرترین درمان ها برای از بین بردن خط خنده و خط اخم می باشد . تزریق بوتاکس با انسداد موقت تکانه‌های عصبی باعث کم تحرک و فلج شدن ماهیچه هایی می شود ، که باعث به وجود آمدن خط خنده و خط اخم شده اند ، در واقع بوتاکس با فریز کردن این ماهیچه ها خطوط را از بین می برد . تزریق بوتاکس علاوه بر درمان چین و چروک ، برای پیشگیری اولیه از بروز این خطوط هم کاربرد دارد . نتیجه ی حاصل از تزریق بوتاکس در ۱ الی ۳ روز اول قابل مشاهده است . مدت دوام و ماندگاری آن ۴ ماه است .و بعد از این مدت اثرات بوتاکس برای رفع خط خنده و خط اخم به مرور از بین رفته و بعد از حداکثر ۶ ماه دوباره خط اخم و خط خنده ظاهر می شود . و نیاز به تزریق مجدد می باشد .

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ، خطوط اخم ، خطوط خنده ، و خطوط بینی می تواند ، چندین بار به طور مجدد انجام شود ، و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد . هر چه تعداد دفعات تزریق بیشتر باشد ، به دلیل لاغرتر شدن عضلات ناحیه ی تزریق درمان بهتر انجام می گیرد . تزریق بوتاکس یک روش درمانی بدون عوارض برای رفع خط خنده و اخم می باشد و نیازی به سپری کردن دوره ی نقاهت وجود ندارد . هزینه ی تزریق بوتاکس به ناحیه ی تحت درمان ، مقدار و نوع بوتاکس ، شدت عارضه ، حق الزحمه پزشک برای افراد مختلف متفاوت است .

تزریق ژل برای درمان خط لبخند صورت

تزریق ژل درمانی موفقیت آمیز برای برطرف کردن چین و چروک ، و خطوط خط و اخم می باشد . ژل های تزریقی معمولا از مواد طبیعی ساخته شده اند ، لذا حساسیت زا نیستند .

لاغری ، عوامل ژنتیکی ،صحبت کردن ، سیگار کشیدن ، جویدن آدامس ، تحلیل فک بالا و لثه هم جز عوامل ایجاد خط خنده می باشند ، علاوه بر این ها با افزایش سن حجم بافت نرم زیر پوست کم می شود ، و این باعث تشدید خطوط خنده خواهد شد . به دلیل اینکه تزریق ژل یک روش غیرتهاجمی است و با حس کننده موضعی انجام می شود ، و بعد از تزریق عوارض جانبی خیلی کمی دارد ، بیشتر افراد ترجیح می دهند ، به جای استفاده از ماده سمی که باعث فلج شدن عضلات صورت می شود ، از تزریق ژل نسبت به درمان خط خنده و اخم اقدام کنند.

رایج ترین ژل مورد استفاده برای تزریق از مشتقات اسید هیالورونیک مثل رستیلان ساخته می شود . رادیسه (Radiesse) یک ماده پرکننده با دوام تر است، زیرا بدن کلاژن را دور کره‌های بسیار ریز شکل می دهد در نتیجه باعث می شود ، نواحی که تزریق ژل در آن‌ها صورت گرفته حجیم شوند.

خطوط لبخند و اخم به تدریج و با گذشت زمان به وجود می آید . با شروع روند پیری ، تولید کلاژن ، الاستین ، هیالورونیک اسید درم پوست کم می شود . کلاژن به‌عنوان یک پروتئین حفاظتی مهم برای پوست ما عمل می‌کند؛ الاستین اجازه می‌دهد تا پوست سفتی خود را حفظ کرده و در برابر چین‌وچروک مقاومت کند ؛ اسید هیالورونیک به حفظ آب پوست کمک کرده و به پوست حجم و فرم می‌دهد. ژل به دلیل اینکه از اسید هیالورونیک ساخته شده و این ماده جز مواد موجود در بدن می باشد ، حساسیتی در تزریق ژل وجود ندارد ، و تزریق ژل برای رفع خط اخم و خط خنده یک روش درمانی تایید شده می باشد .

استفاده از لیزر  برای درمان خط اخم صورت

لیزر درمانی یکی از بهترین روش ها برای درمان چین و چروک ها و از بین بردن خط لبخند و خط اخم بین ابروها می باشد . نور لیزر به سطح پوست تابانده شده و با از بین بردن لایه ی رویی باعث از بین رفتن چین و چروک می شود . در واقع این پرتو های نور به نحو دقیق زنجیرهای مولکولی پوست آسیب دیده را به صورت لایه لایه برمیدارد ، و این کار را تا زمانی ادامه می دهد که ظاهر یکنواخت ، نرم و صاف تری از پوست به دست بیاید . و بعد از آن بدن مجبور به ساخت لایه ی جدیدی می شود ، این لایه صاف و بدون چروک می شود . لیزر درمانی در از بین بردن لکه های پوستی ، جای جوش ، زخم و آکنه هم موثر است .

پرتوهای لیزر اپیدرم (لایه ی بیرونی پوست) را از بین می برند و با هدف قرار دادن لایه زیرین پوست با نام درمیس (قسمت حساس و عروقی پوست) و گرم کردن درمیس باعث تحریک رشد کلاژن ها می شود ، بعد از بهبود درمان پوست صاف تر و سفت تر می شود .

استفاده از برای رفع خط خنده و خط اخم معمولا با بی حس موضعی و به صورت سرپائی انجام می شود . برای کاهش درد و سوزش بعد از عمل پزشک به بیمار مسکن تجویز می کند .

عوارض ناشی از لیزر درمانی برای رفع خط خنده و خط اخم بسیار نادر است و ممکن است بعد از عمل لیزر پوست بیمار دچار تورم، پوسته شدن، حساس شدن،خارش، قرمزی پوست، تحریک پذیری، آکنه وعفونت شود . مشکلات افتادگی پلک و سوختگی به ندرت اتفاق می‌افتد. این عوارض خیلی شایع و زود گذر است . و در صورت توجه به توصیه های پزشک خیلی زود برطرف می شود ، پزشک به بیمار توصیه می کند ، برای جلوگیری از عفونت ناحیه تحت درمان را چندبار در روز با آب سرد شستشو دهد و پماد های تجویز شده برای دوره ریکاوری را بطور منظم شسته و تجدید کند. بیمار در معرض نور خورشید قرار نگیرد و در طول دوره بهبود چندین بار به پزشک مراجعه کند .

میکرودرم برای رفع اخم صورت

میکرودرم یکی از روش های موثر و کارآمد در از بین بردن و رفع خنده خنده و خط اخم می باشد . در این روش یک ماده ی معدنی بی ضرر ، که پودر اکسید آلومینیوم دارد ، در تماس با پوست قرار می گیرد . این پودر دارای کریستال‌های ریز می باشد . کریستال‌های ریز باعث ساییده شدن سطح پوست می شود و بافت های مرده را از بین می برد . و بعد از آن سیستم ایمنی بدن فعال شده و مکانیزم ترمیم پوست شروع می شود و پوستی صاف و بدون چروک به وجود می آید .

عوارض جانبی

عوارض جانبی ناشی از تزریق بوتاکس برای رفع خط خنده و خط اخم جزئی و موقتی است ، و مواردی چون قرمزی، ورم و کبودی را شامل می‌شود . به مدت ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس از مالیدن پوست و ماساژ دادن آن خودداری کنید ، چون این کار باعث حرکت بوتاکس شده و نتیجه ی نامطلوبی بر جای می گذارد .

با رعایت توصیه‌های زیر می‌توان از ورم و کبودی پس از تزریق بوتاکس جلوگیری کرد:

  • مصرف نکردن آسپرین، اگزدرین، ایبوپروفن، الیو یا ادویل از یک هفته قبل از درمان تا دو روز پس از تزریق. مصرف تایلنول ایرادی ندارد.
  • عدم مصرف ویتامین E یا گل راعی (سنت جان ورت) به مدت ۲ تا ۳ روز قبل و بعد عمل، مصرف مولتی ویتامین ایرادی ندارد.
  • اجتناب از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی تا ۲۴ ساعت پس از تزریق
  • مصرف قرص آرنیکا از دو هفته قبل از درمان

عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل برای رفع خط خنده و خط اخم شامل ورم، قرمزی، درد، خارش، تغییر رنگ و التهاب ناحیه تزریق می باشد . این عوار شایع و موقتی است و در عرض ۲ الی ۱۰ روز برطرف می شود . کبودی و قرمزی خفیف بلافاصله بعد از درمان اتفاق می افتد . این عوارض نگران کننده نیست ، چرا که در مدت زمان کوتاهی خود به خود برطرف می شود .

روش های درمانی لیزر و میکرودرم برای رفع خط خنده و خط اخم عاری از عارضه می باشند . و باعث پیشگیری و از بین بردن خط خنده و خط اخم می شوند . روش میکرودرم به دلیل اینکه کاملا بدون عوارض است ، یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها در از بین بردن خط خنده و خط اخم به شمار می رود .

هزینه و قیمت درمان خط اخم صورت

هزینه و قیمت درمان خط اخم و خط خنده در بین افراد مختلف متفاوت است ، و به عوامل مختلفی چون تجربه و تخصص پزشک ، استحکام عضلات ، شدت عارضه و جنسیت بیمار بستگی دارد . در تزریق بوتاکس هزینه و قیمت علاوه بر موارد ذکر شده به سن بیمار و تعداد واحد های تزریق هم بستگی دارد ، و مردان به واحد های بیشتری برای تزریق نیاز دارند . در واقع بسته به عضلات تحت درمان تعداد واحد های تزریق بین ۲۰ تا ۳۰ واحد متغیر است .

***نتیجه گیری

علل ایجاد خط خنده و خط اخم مختلف است و تنها به افزایش سن مربوط نمی شود . برای درمان و رفع خط خنده و اخم روش های متعددی وجود دارد . متخصصین ما در کلینیک لیزر مو با بررسی شرایط شما بهترین روش را به شما توصیه می کنند . با درمان خط خنده و اخم ظاهری جوان تر ، شاداب تر و زیباتر خواهید داشت .

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

برچسب ها: , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: